El dijous 21 de novembre l’ Ajuntament de Terrassa va entregar els premis «Provoquem la Innovació» als Instituts i escoles que van participar al repte que els van plantejar de «Com fer Nadal a la ciutat». El guanyador va ser l´Institut Torre del Palau amb el projecte «Nadal Colorit» en que plantejava implicar als veïns amb la decoració dels balcons i finestres, potenciant la seva difusió a través de xarxes socials.
En Santi Rius de Crea360 amb el suport de la Teresa Guix, de Co-emprèn van realitzar els cinc tallers de creativitat adreçats a aquests joves per tal de potenciar aquesta habilitat i implicar-los en els reptes de ciutat.
Lliurament premis Provoquem la Innovació als Instituts de Terrassa